torsdag 26 maj 2016

Renithas lilla garnbod

Jag är väldigt förtjust i att virka med Svarta Fårets Tilda garn och köper alltid mitt garn hos Renitha som driver den lilla butiken som ligger i skogen mitt emellan Tanumshede och Ed.
Trevligt bemötande och bra priser gör att jag är en mycket nöjd kund.
Nu äntligen så har hon en Webshop som jag varmt kan rekommendera, hon har inte bara Tilda garn utan massor av annat som kan behövas när man både stickar, virkar och syr.
Webshopen är under uppbyggnad, det tillkommer saker allt eftersom.







Ni hittar även den runda resåren och ringarna som man fäster hänget med, som jag använder till barnvagnshänget, hos Renitha. Hon har  även en materialsats med allt som behövs till att virka ett ugglehänge efter mitt mönster för endast 125 kr





3 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Tack för tipset om webshopen! Har inte fått tillfälle att besöka butiken trots att jag är både dalslänning och bohuslänning. Nu måste jag köpa material till din speldosa, dottern får sitt andra barn i augusti och då har jag tänkt att speldosan ska vara klar.
Ha en fin helg!
Kram Eva

Saija sa...

Very pretty <3

Snäckskalsdalen. sa...

Så kul! Det är inte så himla långt från mig ju! Lite ovanför där jag brukar plocka lingon! Det har jag noterat nu, verkar vara en riktigt mysig liten affär, så där på landet. Tack för tipset!
Kramar Agneta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails