söndag 10 januari 2010

Karda till lovikkavantar

Ett litet tips till er som stickar lovikkavantar. När jag borstar upp mina lovikkavantar så använder jag mig av en liten karda som finns att köpa nästan i alla affärer som säljer hund/katt artiklar. Den är liten och smidig och fungerar lika bra som en riktig stor karda och kostar inte så mycket. Bra är den också att använda efter att man tvättat sina vantar.








Glöm inte insidan, de blir så härligt mjuka då.


Bara så ni vet så sticks den lilla rosa rackaren




Aha matte gör en ny leksak till oss! Mjau mjau det gillar  jag.

2 kommentarer:

KattQarina; sa...

Smart tips med lovvikka vanten. Ska testa det nästa gång. he he kan just tänka mig att katten trodde du höll på att tillverka någon leksak:-))
Men jisses vilken ordning du har i syrummet!!!! Du skulle smälla av om du såg min ordning:-)
Trevlig blogg ~ kommer tillbaka på fler besök.

Kigi sa...

Jag brukar använda en sån där stålborste som man använder till spisplattor den har mässingsfärgade stålborste

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails