onsdag 19 augusti 2015

Ugglor på Facebook

Det är inte så ofta jag är inne på min blogg (all ledig tid gör jag det bästa jag vet, virkar och stickar) ännu mindre tid lägger jag ner på Facebook men i dag fick jag ett meddelande av en vän som sa att jag skulle titta in på FB och plötsligt kunde jag se att Svarta Fåret AB via ett inlägg på deras sida uppmärksammat min blogg och tipsat andra om mitt steg för steg mönster på virkade ugglor.
Jag fick se flera bilder på ugglor som visades av andra besökare, så roligt att få veta och se att så många har blivit inspirerade att själva virka de små sötnosarna.

Önskar mina besökare en fortsatt trevlig sommar

5 kommentarer:

Vform sa...

Till och med jag måste dela inlägget på fb ... trevligt att bli uppmärksammat på det sättet :)
Dina ugglor ÄR ju så populära ... för att inte tala om hur SÖTA dom är!! Mina barnbarn har fått var sin som grannfrun virkat!
Förstår att du inte hinner med mycket annat än din hobby, virk- och stickningen!
Så är det här också ... men med penslar och färger!
Önskar dig god fortsättning på sommaren ... eller höst är det snart!
Värmen kom dock till sist, skönt!
KRAMAR !!

nattugglan sa...

ja de är ju så söta.. min dotter fick två som va virkade i sjubröders garn..men jag tror nog att skulle jag virka dem får det bli ett bommulsgarn.ha en bra dag!

lavendia sa...

Jag vet också sådana som virkar sådana. Har själv också försökt, men gav upp när jag virkat kropp. Ögon och annat orkade jag inte med. Så nu ligger det som ett ufo i lådan. / Britt

Nenne sa...

Hej! Det var så jag hittade till dig!

Jättfin blogg och superfina mönster!!

Rosenvante sa...

Jag är inte ett dugg förvånad ska du veta. Du gör ju så fina saker och när du delar med dig av mönster är det så pedagogiskt upplagt. :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails