lördag 8 maj 2010

Virkade bakelser

 Blir mer och mer sugen på jordgubbar



Bild: Annika

14 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Himmel och pannkaka vad du är duktig på att virka. Jag kan virka en aning men jag skulle nog aldrig kunna göra det här fina, tunna, småttiga som du kan så himla bra!
Imponerande!
Natti natti
Agneta

Snäckskalsdalen. sa...

Himmel och pannkaka vad du är duktig på att virka. Jag kan virka en aning men jag skulle nog aldrig kunna göra det här fina, tunna, småttiga som du kan så himla bra!
Imponerande!
Natti natti
Agneta

Anki sa...

WoW! Snacka om ögongodis!

Unknown sa...

Mmmm, snart kommer de! har också börjat virka jordgubbar. Du hade en så bra beskrivning.

Fiff sa...

Tjusigt värre! Tycker virkade bakelser e mycket finare än riktiga :-)

Min vrå... sa...

Jag önskar jag kunde virka som du. Blir lika imponerad varje gång. De är så fina!
Kram Elin.

Lobben sa...

Ser hur smarrigt ut som helst.

Anonym sa...

Underbara bakverk du virkat!! Imponerande! Undrar om du säljer eller delar med dig av virkbeskrivning till bakelserna med jordgubbar på som du virkat??
Har du det så maila gärna mig på:
theresenilsson@telia.com

/Therese

Lobben sa...

Jag skulle vilja att du tittar in till mig.

Isabelle sa...

Jättemycket söta och fina saker du virkar!! Måste försöka virka jordgubbarna då jag faktiskt lyckats virka en marängtopp :o)

Mvh
Isabelle

Kajsa sa...

Oj, de såg goda ut...

bokhyllan sa...

Så himla fint! Du är ju superduktig! =)

Sakabo sa...

Hej Annika!
Har du beskrivning till dessa godbitar? aldrig gjort en sådan bakelse så vore kul att ha en mall att gå på, på ett ungefär :)Förstår om du tillverkat på egen hand och inte har nån beskrivning, men värt att fråga iaf :)

Kram Dalkullan

Gunilla sa...

pillernilla sa:

Jag är inne på din sida för första gången och givetvis så blev jag stormförtjust i dina verk....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails