torsdag 24 juni 2010

Stoff & Stil

Två av mina goda vänner förgyllde söndagen för mig.
Vi åkte ner till Malmö och besökte Stoff & Stil.
Yvonne och Pia H. tack för en helt underbar dag,
länge sen jag hade så trevligt


För Pia så var det första besöket på
Stoff & Stil
Hennes ögon blev stora och köpstressen påtaglig
 när hon i ett obevakat ögonblick la ifrån sig sin plånbok!!!!
 Aj, aj !Sådant får inte hända.
Men den dagen som tur va, befann vi oss med ärliga människor
som hade tagit hand om hennes plånbok.
 Med plånboken i handväskan så fortsatte hon irra runt, runt.
Tyger, garner mönster, vackra knappar och vaxdukar
 var lite av det som fick följa med oss tre hem.
 Hemresan gick genom Ystad, Simrishamn, Kivik.

Vi har redan lovat varandra att det blir ett nytt besök, troligen i sep.

Får ni tillfälle så gör ett besök
Klicka på Stoff & Stil 
Man kan även titta i deras katalog och göra en beställning
Här nedan ser ni lite av vad jag fick med mig hem.



Mina egna bilder


Mina egna bilder

10 kommentarer:

yvonne sa...

Tack själv för denna underbara dag..och ser fram emot nästa gång i sep.Kram

Rosenvante sa...

Jag får nästan köpångest när jag kommer in på sådana ställen. I stället för att packa ner i korgen måste jag gå vidare och se så jag inte missar nått. Vilket jag då gör eftersom jag redan gått förbi och inte kommer ihåg var det fanns.

bokhyllan sa...

Det är trevligt med utflykter ibland. Även om det kan märkas tydligt i plånboken...
Lägger märke till en sak. Det där småprickiga tyget, det lila med vita prickar, mycket likt bakgrunden på din blogg! Hi hi.
Jag önskar dig en Glad Midsommar!

Ett ögonblick sa...

Ååh, nu blir jag nästan avundsjuk...sitter och drömmer över katalogen...men tänk att få gå och titta och känna på alla tyger och garner i verkligheten...en dröm...hur långt är det till Malmö?? kanske, kanske kan det bli en tur i sommar:))
Vilken härlig färg på den prickiga vaxduken!
GLAD MIDSOMMAR!!
kram lisamaja

Unknown sa...

Ja man kan købe sig fattig i den butik :-)

Evashusotorp sa...

Vad mycket fint du hittat, verkar vara en härlig butik. Passar på att önska en Härlig Helg.
Kram
Eva

Mejrams! sa...

Kikar in för att önska dig en riktigt skön midsommar! Ha det gott i värmen./Kram Merja

mosteringalisa sa...

Vad avundsjuk jag blir,vill också åka dit..
Trevlig midsommar!

Lisbet sa...

Tur att jag inte var med... Förstår precis den där känslan... :)

Ha en riktigt skön och glad midsommar!

Anonym sa...

Tack själv Annika för en super trevlig dag, med goa och härliga skratt. Nästa datum är redan inbokat och det ser jag fram emot :)
Kram Pia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails