fredag 11 juni 2010

Virkad hallontårta




Hallon,
 vispgrädde, choklad,
sommar....


 


 




11 kommentarer:

Annika sa...

Mumselimums vilken smarrig tårta du gjort...:) frestande som få..... har kollt tebaks lite o fann en härlig kattkör inför studenten också..... att ha en garnvinda är ju sååå lyxigt som du skriver.... ett hjälpmedel som man ju inte kan va utan.... ha en skön helg...Kram Annika

Emilia sa...

Ser mumsigt somrig ut :)

Pixi sa...

MMMmm passar bra nu eftersom buffe från Ica säger att nu är det tårtkalas..Den blev verkligen fin!!=)

mosteringalisa sa...

Vilken läcker tårta,jag har tänkt virka en prinsesstårta men orkar inte hela vägen,det blir bara bakelser :)
Trevlig Helg

Maggan

Rosenvante sa...

Jag som var så sugen på tårta. Fanns massa recept i Buffé igår som var lockande. Denna platsar lätt där.

Evas Pyssel sa...

Innan man hinner blinka visar du en ny härlig virkad skapelse. Fantastiskt !!! // Eva

Evashusotorp sa...

OTROLIGT! vilken fin tårta, jag vill oxå ha en sån, Jag MÅSTE lära mig virka.
Kram// Eva

Sunna sa...

mums så smaskig

Lisbet sa...

Din kaka ser god ut. Precis en sådan skulle vara riktigt passlig för mej just nu. Mina promenader börjar på nytt i morgon och det skulle vara bra att ha en sådan kaka att bara titta på!

Fina bilder från maraton!

Loppisletaren sa...

Helt ljuvlig!
Såg ett virkreportage i en ärvd hemmets journal där de visade lite bakelser, jordgubbar och engelsk konfekt, tänkte på dig då, och önskade att jag var i varje fall lite virkkunnig...☺

Fick du mitt mail?

Angela sa...

Å gudars vilken godsak! Skitfin! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails