söndag 4 juli 2010

Och vinnaren är.....

Tack
alla underbara, härliga
människor för att ni ville
vara med i mitt lilla lotteri!
Dragningen är nu klar.
Med hjälp av Zorro, min ena ragdollkatt
som frivilligt agerade
 Notarius publicus klipptes alla lotter.
"Jag tar mitt uppdrag på största allvar"
 
"72, 73, 74, mjau alla verkar vara med!"
Lottdragarna: Ragdollbröderna
Zorro och Shivas.
"Skynda dig brorsan!
Passa på att tugga i dig så mycket du kan
 innan matte kommer och sliter det ur gapet på oss!"
"Luktar gott,
härligt!
Älskar papper!"
Och vinnaren är......
Agneta!!!!
Stort Grattis till dig!
Zorro la tassen på din lott, hann precis ta den innan den åkte in i munnen :)
Maila mig din adress så kommer godisarna på posten om några dagar.

Grattis Jossan!!!
http://lovisaalbinsson.blogspot.com/

Zorro valde din lott och hann nästan svälja den :)
Du vann den ena extra vinsten, ett bokmärke!
(maila mig din adress)


Grattis Strandkullen!!!
Du vann också ett litet virkat bokmärke i form av en prinsesstårta

Shivas var snabb,
 jag fick muta honom med ett snöre,
så att han skulle släppa lotten :)
(maila mig din adress)

Jag kommer nu att titta runt lite extra bland er
som skrev en kommentar till utlottningen.
Jag blir så glad och mår så gott av alla härliga bloggar jag besöker
 i jakten på inspiration.
Ha det gott i sommarvärmen!

Njut av livet!

13 kommentarer:

Rosenvante sa...

Tack för tävlingen och den helt underbara dragningen.
Grattis till alla vinnare också.

Lisbet sa...

Det var spännande läsning!
Vilken fin lottdragning!
Grattis säger också jag till alla vinnare!

Fiff sa...

Det såg nästan ut som katterna hade mest skoj! :-)

Agneta sa...

Tack för vinsten! Det är alltid roligt att vinna. Roligt att också se dina fina bilder från dragningen. Jag har mailat min adress.

Felix sa...

Grattis till vinnarna! Kan ju inte gärna skylla på de söta ragdoll-katterna att matte inte vann... Kul att följa dragningen i bilder!

Mjau från Tiger och matte Elisabet

Evas Pyssel sa...

Grattis till vinnarna. Vilka läckerbitar ni får. Och vilka läckerbitar till katter du har, så underbara. Sitter i värmen och virkar till barnbarnet som fyller år på lördag : ett grönt mobilfodral med en lila blomma på. Och så har jag stickat en helt underbar Barbieklänning. Det var roligt !!! Kram Eva

Knatten sa...

Attans. Ser att jag missat att vara med i din tävling. Men det var ändå kul att se din dragning. Söta katter. Och grattis till dom som vann. Nästa gång (om det blir nån) är jag oxå med. /Knatten

Evashusotorp sa...

Grattis till vinnarna!!
Det var ingen dålig hjälp du hade, riktiga proffsdragare.
Kram
Eva

Ett ögonblick sa...

Vilka underbara lottdragare du har!
och jag som glömde anmäla
mig:((...minnet har blivit väldigt kort. Jättefina vinster!

Ha det gott!
kram lisamaja

Cia40 sa...

Ett grattis till vinnarna!:)
Och jag får rimma vidare..hihi

Jag blir ju ändå lika gla,
för du har ändå gjort min da....

För alla blommor o blader,
som "du" i skogen tager....

Vem kunde ana,
att du i backen spana...

Och sen ge dem till mej,
så glad jag är i dej....

KRAMAR Cia:)

Black Iris sa...

Jättegrattis till alla vinnarna får jag säga.
Vilka underbara lottdragare du har.

Kram Maidi

Unknown sa...

Grattis till alla vinnare!
Ha en bra dag!
Kram
Märta

Mys och hemtrevnad sa...

Hej! Vad glad jag blev av att få vinna ett så fint bokmärke. Jag är en bokmal, så det passade perfekt...TACK. Jag meilar dig min adress nästa vecka då jag kommer hem från semestern...kramar jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails