lördag 10 april 2010

Lisa Yoga

Här med har jag äran att få presentera Lisa Yoga, hon hette så i butiken som hon bodde i. Nu skänker hon mig massor av lugn och ro. Ställer mig framför henne (äntligen en tjejgroda) tar ett djupt andetag och tänker lugn bara lugn, Lisa Yoga vakar över mig och då kan inget ont hända. För har man en groda i huset betyder det tur.
Helt plötsligt börjar fler och fler grodor hitta hit men det gör inget för tro mig jag skulle verkligen behöva en hel del tur.




Mina egna bilder.
Önskar er alla en härlig helg

7 kommentarer:

Rosenvante sa...

Tur skulle jag också behöva.

m sa...

Så fin! Hon ser verkligen ut att sprida lugn. Dessutom gillar jag verkligen grodor!

Anonym sa...

Lycklig groda;9 Man kan nästan höra ljudet...Aummm. aummm.Kram Milla

Renée sa...

Vill oxå ha en sån! Så himla häftig alltså!

Lisbet sa...

Grodor för tur med sej.
Jag har en hängandes vid ytterdörren, har varit inomhus i vinter.
Din groda är verkligen häftig!
Du har en award att hämta i min blogg!

Mys och hemtrevnad sa...

Hej Annika! Tack för att du hälsade på mig. Det var roligt att se att du finns här också. Älskar ditt svarta hus, så det ska bli kul att se in i din bloggvärld med!
MVH Semlan

Anki sa...

Vilken läcker groda! (Ja jag är här och tittar lite noggrannare).
Här bor också en hel del grodor. Förr köpte och fick jag många, men nu köper jag bara själv om de har det där lilla extra. Ja du vet, de måste tala till en ;D
Lisa talar till dig, det ser jag det!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails