lördag 13 april 2013

Tre katter och en hund

Den förargliga rutan och de äckliga larverna är borta, ersättning i form av några värdekuponger är på väg från AXA . Tack för hjälpen Birgitta och alla ni andra som kommenterat och gett mig tips på hur jag ska göra med skräpkommentarer och annat elände
Tänk vad enkelt allt är när man vet hur man ska göra, känner mig lite dum över att jag inte har kunnat räkna ut det själv men skönt att slippa den förargliga rutan.
Värmen är på väg in säger de, redan i morgon ska den bli betydligt varmare och mer vårlikt väder här nere i södra Sverige. I väntan på den kommer jag, mina katter och lille Åskar njuta av stugvärmen, tända en brasa och bara mysa i soffan med virkning och en god kopp Te












18 kommentarer:

Eva sa...

Kontrollanter i fullt arbete ser jag:)
Hoppas att ni får en riktigt mysig dag! Här är så grått och blött ute så det blir en handarbetsdag. (Fast jag BORDE städa och kamma och göra och... Strunt i det idag!)
Ljudbok och stickning och kaffe kanske?
Kram!
Och pussa till gänget! Underbara blå ögon!

Unknown sa...

Så nydelig dyr du har. Vi har en katt som liker seg best inne i stuevarmen hun også. Jeg holder på med mitt andre spindelvevsjal nå. Det er så fint vi kan inspirere hverandre . Jeg ønsker deg en herlig dag. ;))

Anonym sa...

Vilken fin birma! Hade en gång en blåmaskad birma som var så fin, nu har jag en vanlig bondkatt. Vad är de andra för ras?
Miastickar

Snäckskalsdalen. sa...

Och här satt jag och väntade på rutan och så kom den inte, jag kände mig nästan som jag tror dom gör när dom sitter på älgpass, jag kände mig laddad att skjuta rutan!

Så skönt att du blev av med den och kommentarerna också. Jag förstår ju inte heller hur man gör, jag har liksom inte en aning, men det är så skönt när man får hjälp!

Och rabattkuponger - bra!

Du och dina varelser ser ut att ha det så mysigt, bättre kan man knappt ha det än att gosa ihop!
Njuuut!

Agneta kramar

Yvonne sa...

Vilka alldeles underbart vackra djur du har. Fantastisk färg på katternas ögon. Fina bilder!
Ha det så gott! Yvponne

Steekjes en Stygn sa...

Så bra att allt ordnade sig. Hoppas värmen kommer till er nu med fast det ser så mysigt ut hos dig. Vi hade en toppendag. Första gången. Bara ben och linne och ute hela dagen.
Ha det skönt.
Anje

Vardag och flärd sa...

Skönt att allt ordnar sig!
Jag ska göra precis som du ikväll!
Ha det mysigt!
Kram Eva

Rosor och ruiner sa...

Underbara bilder på katterna, min ena brukar också ligga på rygg så där på golvet...=)
Skönt att du fick ordning på rutan, visst är det krångligt ibland allt det tekniska, det tycker jag med...
Ha det gott!

Carina sa...

Fina katter o vilka blå ögon =)
Jo visst är det roligt med allt gammalt som dyker upp igen i virkväg. Ibland känns det som att virkning kommit tillbaka rätt stort oxå. Tack för din kommentar o hälsa gärna på igen. Jag återkommer hit nån dag snart igen =)

Felix sa...

Underbara bilder på allihop! :-)

Grattis till snuttefiltsvinsten! Den är jättefin!

Jag har lagt in kommentarsgranskning på äldre inlägg. Och så har jag tagit bort möjligheten att lämna kommentarer anonymt. Det verkar fungera mot skräpposten som har kommit på sistone.

Vårhälsningar
Elisabet

Manduzana stickar sa...

Du har så galet fina katter!

Felix sa...

Åh, nu fick jag njuta av dina goa katter igen! ;-)

Du hade gissat helt rätt. Det är i Kommentarsformulär för meddelande man kan skriva en hälsning till dem som kommenterar.

Under kommentarsrutan ser du även vilken inställning jag har valt för att slippa all skräppost som kommit på sista tiden. Det är alternativet Registrerad användare - inkluderar OpenID. Då kan ingen lämna anonyma kommentarer. Lite synd om dem som inte har egen blogg, men man kan ju ha Google-konto även om man inte har en blogg. Tidigare fungerade Bloggers skräppostfilter utan problem. Lycka till!

Vårhälsningar
Elisabet

Evas Pyssel sa...

Så bra att allt krångel rättade till sig. Sådant är frustrerande. Du har så ljuvliga katter, riktiga mysdjur.
Kram Eva

Solglittret sa...

Skönt när allt ordnar upp sig på bästa sätt!
Dina underbara kattbilder ska jag spara på näthinnan idag...jag bara njuuuuter...tack för dem!

Önskar dig en fin vårdag vännen
Kram Lollo

Unknown sa...

Vilka underbara bilder på dina husdjur!!!
Det ser hur mysigt ut som helst!

Lövkojan sa...

Åh raringar, de är ju bara för goa!
De är utmärkta sällskap när vinden viner lite ute:)
Hihi, tur de provligger så du vet att de håller måttet:)

Ha det fint,kram Marie-Louise

frupersson sa...

Vilka ljuvliga djur!

Black Iris sa...

Du har ju världens gosigaste kompisar att mysa med i väntan på våren och värmen..

Kram Maidi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails