måndag 22 augusti 2016

Tyghjärtan

Ibland  händer det att jag hittar ett vackert tyg som jag egentligen inte alls hade tänkt köpa, då i stunden vet jag inte ens vad jag ska ha det till men i detta fallet kunde jag inte låta bli att åtminstone köpa på mig en halv meter av det fina tyget som nog var tänkt till gardiner.
Nu har tyget legat till sig i ca ett år, många gånger har jag tagit fram det bara för att titta och känna på det men lagt tillbaka det för om ärligheten ska fram så tycker jag nästan att det har varit för vackert att sätta saxen i men nu till slut så fick det bli några hjärtan.

























2 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Så jätteläckra hjärtan. Fint att du dekorerat med pärlor även om tyget i sig är jättevackert.
Kram Eva

Vardag och flärd sa...

Så vackra hjärtan, nu blev jag inspirerad!
Håller på med uggleskallran nu, hoppas den blir bra.
Kram Eva

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails