söndag 14 mars 2010

Kattliv

 Mina härliga katter är nu 5år, tiden går fort. Här är några bilder på dem när de var små ulliga gulliga kattungar. Nyfikna, leklystna och härligt keliga var de då. Nu leker de inte så mycket men har blivit otroligt tillgivna och keliga, vill alltid vara där man är och följer troget efter en för att inte missa något. De är först till dörren om det kommer någon på besök, jag kan intyga att det stämmer det som står i rasbeskrivningen om ragdollkatten. "Om ni inte kan välja mellan hund eller katt så ta en ragdoll så får ni lite av varje" De är ganska mycket lik en hund till sättet men naturligtvid så är det mycket katt i dem men på ett lugnare sätt.




Tittut!












Lek med liten boll i badkar, oj så kul!!!!


Shivas på badkarskanten, Zorro i badkaret tittar förvånat på fotografen.


Efter lek blir man ju såååå trött!!!
Bilder: Annika

14 kommentarer:

m sa...

Sååå söta! När jag ser såna bilder blir jag verkligen sugen på att skaffa katt!

Rosenvante sa...

Vilka myspysar. Visst är det härligt med katter, och så coola de är. Härliga bilder och så gullig den kissen som bara sover där i lekpelaren.
Men är det 4 du har och är de syskon?

pysseliten sa...

Så söta så dottern var super avis hon har alltid velat ha en katt ,men jag är allergisk så det skulle inte gå .

pysseliten sa...

Så söta så dottern var super avis hon har alltid velat ha en katt ,men jag är allergisk så det skulle inte gå .

Ewa`s Galleri sa...

Tack för du tittade in på min blogg
Vilka underbara katter,Jag skulle själv gärna vilja ha en ragdoll de verkar så trevliga och sociala
Själv har jag 2 bondkatter, tror inte det går att blanda in en ny katt nu,
Fin blogg du har ,ska titta vidare

milla sa...

Hur gulliga bilder som helst;)) Helt enkelt urgulliga!!! Tänk vad tiden går fort...Gillar den trötta kissen i slutbilden! Kram Milla

Sussie sa...

Vill vill så det värker (ha en raggdoll) men sorry så är maken allergisk...får se vad som väger tyngst ;) Katterna är ju faktiskt sötare :)
Kram sussie

Randiga Tråden sa...

Underbara bilder, de är så söta.

jennys hus sa...

Så söta!! Ragdoll är verkligen favorit hos mig.

Min vrå... sa...

Gud så söta!! Kan du skicka en till mig? ;)

Inger sa...

Så gulliga katter, själv har jag en Burma/Norsk skogskatt. Det är så fantastiskt att dela livet med en katt.

Inger (Sagas matte)

Lisbet sa...

Oj, vilka söta kissemissar!
Låter som en härlig ras.
Ha det så bra!

Åse - Interiörguiden sa...

Oj jag blir alldeles förälskad när jag ser de underbara bilderna, vill också ha!!!

Lisa-olsi sa...

Fantastiskt söta missar :)

Har själv en ragdoll kille
som nyss fyllt ett år.

Lisa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails